Lite elakt...

Buhuuu, kikade in på vad Julia hade fått för kommentarer på sitt inlägg och det var en som skrev:
varför har du ingen egen blogg längre? mkt bättre..
:( Då blev jag lite ledsen faktiskt. Aja, den som skrev var anonym så vi kan säga att den var en fegis som inte vågade säga vem hon/han var (även om jag skulle göra likadany, hehe). :) Jag tror vi alla kan hålla med om att den personen är elak och snart kommer den elaka personen sitta hemma, läsa det här och sen tänka "Oj, wooups. Aja, hon suger ändå" men det gör jag inte alls det!

Hur som helst, idag hade vi hemkunskap i skolan, och jag gjorde ugnstekt korv med lök (urk), palsternacka (urk), tomatsås, ost och potatis. Det var rätt roligt. Sen drog jag och Nina till Söderbaumska och spelade lite vackra melodier på pianot sen åkte jag hem.


En ny bild faktiskt...



Kommentarer
Postat av: ida

du är så frän alvis!

2011-09-12 @ 20:29:23
URL: http://TheView.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0