Wooups..

Hihi, förlåt Julia för att jag inte bloggade.. Och i förrgår har jag för mig.. Men aja, nu är jag tillbaka!


Fredag, bästa dagen på hela veckan enligt mig, eftersom man vet att man har en lång, härlig helg framför sig. Fast oftast är den kortare än vad man kanske kunde önska sig.. Jag har för mig att vi bara har cirka fyra riktiga skoldagar kvar, eftersom vi har prao, fördjupning (tre dagar då man jobbar med i princip vad man vill.. Förra året gjorde jag, Annelina och Frida julgodis. Fast vi kollade mest på film, hahah!), uppflyttardag och annat chill. Och jag vill ha lov, vilket jag tror att jag inte är ensam om!

Gammal bild..

 

Och förlåt för att jag alltid ahr så tråkiga bilder, jag ska bättra mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0