Detta är jag!

Tjena mittbena!
Detta är nu Jullan som skriver. Designen till denna blogg ser bedrövlig ut, om jag får tycka till. Vilket ska ändras snabbt! Kanske till och med senare ikväll.. Tänkte skriva lite om mig själv så ni får en liten uppfattning om vem jag är!
Jag heter Julia Linnéa Johansson och är 15 år, snart 16. Jag går i nian på Hälsinggårdsskolan i Falun och kommer att gå Estet Media på gymnasiet efter sommarlovet (som jag längtar så sjuuukt mycket till!!!!!). Angående det så är jag väldigt intresserad av fotografering och det är något jag säkert kommer att hålla på med i framtiden! Annars går jag på gymnastik och dans, och ska börja tävla i streetdance nästa termin. This is me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0