Zzzzorry

Tjabba tjena hallå!

Nu ska jag åka till Göteborg i cirka en vecka så det kommer nog bli dålig bloggning för min del. Så sorry för det. Fast jag bloggar redan dåligt på den här bloggen, höhö.

Jag vet inte om ni har känt såhär, men det finns typ en konstig känsla som jag får när jag tänker på olika saker. Som när jag tänker på hur min blogg en dag ska bli, med massa snygga egopics, modetips och kläder som alla skulle mörda för att få ha. Dessutom en snygg design som ger en inrycket att man har bra stil men ändå inte har ansträngt sig alltför hårt för att fixa designen på sin blogg.. Känslan är en blandning mellan upprydhet, att man känner att man äger sönder och en gnutta ångest. Antingen är jag bara skum eller så kan alla känna så ibland. Vad vet jag? Dock så tror jag att jag är lite skum, och inte på det där bra, unika, sättet. Utan bara allmänt skum och lite svår att förstå sig på. Men som sagt, vad vet jag?


Gammal nageldesign som jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med.

Hittills har vi fått fyra frågor i frågestunden, hoppas det blir fler!



Kommentarer
Postat av: Julia Dragsten

vill du ha fler läsare och fler kommentarer till din blogg?, klicka på länken så står det hur du ska göra :)



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=juliadragsten

2011-07-23 @ 19:28:39
URL: http://juulliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0