Detta berör MIG.

Måste få skriva av mig... Fy bubblan vad fina människor det finns här i världen. Och då menar jag inte bara på utsidan, utan den varma insidan. Jag blir så glad av att veta detta! Anledningen till att jag börjar tänka på detta nu, är en låt.

Denna låt/musikvideo gjorde Chris Medina åt sin tjej. Och det är inte bara en vanlig kärlekslåt. Chris friade till hans flickvän och de skulle gifta sig. Två månader innan brölloppet är flickvännen med i en bilolycka och hamnade i koma, i 3 år. Hon vaknade tillslut. Men var inte direkt sig själv. Hennes hjärna fungerade inte som den skulle, man skulle kunna säga att hon var helt taget handikappad och fick lära sig att gå om på nytt.. JA ni fattar ju.. Och denna otroligt fina kille ställer fortfarande upp för henne och tar hand om henne, för hans kärlek är så stark. Det är exakt detta denna låt handlar om. I musikvideon finns bl.a videor och bilder på hans tjej innan olyckan, underbart söt kan jag bara säga. Smått känslig som jag är får jag tårar i ögonen varje gång jag ser denna video..

 

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I'll keep
'cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they're torn
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone


And I know an angel was saved
Just for me and I know I'm meant
To be where I am and I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by her side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they're torn
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, they never go away
They live on, even when we're gone


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I'll keep
'cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close




Kommentarer
Postat av: noemii

gråter medans jag lyssnar .

2011-07-12 @ 01:18:19
URL: http://noemii.blogg.se/
Postat av: ide

nu blev jag också grinig

2011-07-12 @ 11:10:48
URL: http://idaandersens.blogg.se/
Postat av: elina <3

julia jag sa ju att den va fin och sorglig gråter varje gång jag ser videon, så sorgligt hur hon blev efter olyckan men underbart att han fortfarande lever med henne ! <3

2011-07-12 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0