About me

Hit vill jag gärna åka på semester: NEW YORK!

Färg på mina ögon:
Gröna

Min längd:
Jag tror jag är runt 1.59, men sist jag mätte mig (ca 3 månader sen) var jag 1.58

Jag tror på:
 Gud!

Jag spelar:
Bloons ofcourse!

Person jag beundrar:
Min moster Charlotta och Matt i Sjunde Himlen

Så här bor jag:
I en vit villa med mina föräldrar och två yngre syskon

Det här gillar jag:
Att åka på riktigt roliga gymnastiktävlingar med hela laget!

Det här gör mig äcklad:
Pedofiler! Eue!

Favoritlåt just nu: What are words med Chris Medina och Skin med Sixx A.M

Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: spanska. Tråkigaste: Engelska.

Stjärntecken:
Lejon

En bok jag älskar: Alla House of night böckerna!

En film jag älskar:
Notting hill, bästa filmen någonsin!

Tv-program jag gillar:
Smallville (såklart), Sjunde Himlen och How i met your mother!

Favoritdoft:
Killparfym!

Detta äter jag gärna:
Thaimat

Dricker helst:
Mjölk eller chokladmilkshake

Favoritgodis:
M&M och Tuttifrutti!

GLÖM INTE ----> frågestunden!




Kommentarer
Postat av: J

Sv: Tackar tackar! :)

2011-07-23 @ 21:15:38
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0